Mobile Version Hide

K prohlížení využíváte internetový prohlížeč Internet Explorer 6. Tento prohlížeč je již zastaralý.
Pro bezpečné a spolehlivé prohlížení stránek doporučujeme, abyste upgradovali na některý z následujících prohlížečů:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Jak si nechat opravit váš výrobek

Kromě informací o servisu zde můžete také zaregistrovat svůj produkt k opravě a poté sledovat stav opravy.

Servisní služba


Profesionální záznamníky

S vašimi dotazy ohledně profesionálních záznamníků Olympus se prosím obraťte na nejbližšího prodejce profesionálních systémů OM Digital Solutions

Najít nejbližšího prodejce profesionálních záznamníků OM Digital Solutions


Zákaznický servis Dotazy na opravu produktu a jeho podporu.
E-mail: camera.support.cz@om-digitalsolutions.com
Tel.číslo: +420 221 985 226
Technická podpora je k dispozici od 9.00 do 18.00 (pondělí - čtvrtek) a od 9.00 do 15.00 (pátek)


Audio záznam

Následující informace se vztahují ke všem audio produktům Olympus.

Zvolte téma:

Chci se zeptat na záznamník Olympus

Pošlete e-mail technické podpoře OM Digital Solutions nabo zavolejte na zákaznickou linku. Rádi vám pomůžeme.

Případně klikněte zdee a dozvíte se více.

Můj výrobek Olympus nefunguje, co mám dělat?

Nejpeve zkonzultujte váš problém snávodem k obsluze . V případě dalších pochybností navštivteobchodníka , který váš výrobek prohlédne a v případě potřeby odešle do servisu.

Jak mohu nechat výrobek opravit ?

Uschovejte si prodejní doklad a záruční list na bezpečném místě. Bez těchto dokladů nemůže být záruční oprava provedena.

Pro další kroky navštivte náš Servisní portál .

Servis pro SK:
PRO.Laika spol. s r.o.
Palackého 12
811 02 Bratislava
Slovenská republika
Tel: +421 254 647 792
Email: prijem@prolaika.sk

Na co se vztahuje 24 měsíční záruka?

Přečtěte si prosím podmínky záruky . Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným použitím, nehodou, nedbalostí. Vaše práva tím nejsou ovlivněna.

Záruka Olympus/OM Digital Solutions vypršela. Mohu i tak poslat výrobek do servisu?

Samozřejmě že ano. Řiďte se prosím pokyny uvedenými výše. Pošleme vám odhadovanou cenu opravy e-mailem nebo faxem. Poté teprve potvrdíte váš souhlas s jejím provedením.