Jak mohu nechat produkt opravit
- Mám technický dotaz ohledně dalekohledu Olympus
- Můj dalekohled Olympus není v pořádku, co mám dělat ?
- Jak mohu nechat výrobek opravit ?
- Můj dalekohled Olympus je po záruce. Mohu si přesto nechat dalekohled opravit ?
- Na co se vztahuje evropská záruka v délce 25 let ?
Mám technický dotaz ohledně dalekohledu Olympus
Pošlete e-mail na technickou podporu OM Digital Solutions nebo zavolejte našemu týmu odborníků. Rádi Vám pomůžeme.
Klikněte ZDE pro více informací.
Můj dalekohled Olympus není v pořádku, co mám dělat ?
Nejprve nahlédněte do návodu k použití. Pokud si nejste jisti, můžete navštívit prodejce, který produkt posoudí a poradí vám další postup..
Jak mohu nechat výrobek opravit ?
Uschovejte si prodejní doklad a záruční list na bezpečném místě. Bez těchto dokladů nemůže být záruční oprava provedena.
Pro další kroky navštivte náš Servisní portál .
Servis pro SK:
PRO.Laika spol. s r.o.
Palackého 12
811 02 Bratislava
Slovenská republika
Tel: +421 254 647 792
Email: prijem@prolaika.sk
Můj dalekohled Olympus je po záruce. Mohu si přesto nechat dalekohled opravit ?
Samozřejmě ano. Postupujte, jak je uvedeno výše. Poštou, e-mailem nebo faxem vám zašleme odhad ceny opravy. Podobným způsobem potvrďte i objednávku opravy.
Na co se vztahuje evropská záruka v délce 25 let ?
Viz naše informace o záruce. Tato záruka se nevztahuje na nesprávné použití, nehodu, zanedbání nebo běžné opotřebení. vaše statutární práva tímto nejsou dotčena