Mobile Version Hide

K prohlížení využíváte internetový prohlížeč Internet Explorer 6. Tento prohlížeč je již zastaralý.
Pro bezpečné a spolehlivé prohlížení stránek doporučujeme, abyste upgradovali na některý z následujících prohlížečů:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Jak mohu nechat produkt opravit

Mám technický dotaz ohledně dalekohledu Olympus

Pošlete e-mail na technickou podporu OM Digital Solutions nebo zavolejte našemu týmu odborníků. Rádi Vám pomůžeme.

Klikněte ZDE pro více informací.

Můj dalekohled Olympus není v pořádku, co mám dělat ?

Nejprve nahlédněte do návodu k použití. Pokud si nejste jisti, můžete navštívit prodejce, který produkt posoudí a poradí vám další postup..

Jak mohu nechat výrobek opravit ?

Uschovejte si prodejní doklad a záruční list na bezpečném místě. Bez těchto dokladů nemůže být záruční oprava provedena.

Pro další kroky navštivte náš Servisní portál .

Servis pro SK:
PRO.Laika spol. s r.o.
Palackého 12
811 02 Bratislava
Slovenská republika
Tel: +421 254 647 792
Email: prijem@prolaika.sk

Můj dalekohled Olympus je po záruce. Mohu si přesto nechat dalekohled opravit ?

Samozřejmě ano. Postupujte, jak je uvedeno výše. Poštou, e-mailem nebo faxem vám zašleme odhad ceny opravy. Podobným způsobem potvrďte i objednávku opravy.

Na co se vztahuje evropská záruka v délce 25 let ?

Viz naše informace o záruce. Tato záruka se nevztahuje na nesprávné použití, nehodu, zanedbání nebo běžné opotřebení. vaše statutární práva tímto nejsou dotčena