Mobile Version Hide

K prohlížení využíváte internetový prohlížeč Internet Explorer 6. Tento prohlížeč je již zastaralý.
Pro bezpečné a spolehlivé prohlížení stránek doporučujeme, abyste upgradovali na některý z následujících prohlížečů:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Pro Service


Pro fotografy.

Prémiový servisní program pro váš OM-D E-M1 Mark II a objektivy M.ZUIKO DIGITAL byl vytvořen tak, aby splňoval požadavky profesionálních fotografů. Můžete se tak plně soustředit na to, co umíte nejlépe: fotografovat inspirující snímky.

Jednoduše si vyberte balíček, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám, zaregistrujte svůj OM-D E-M1 Mark II a aktivujte PRO Service na portálu MůjOLYMPUS.


  • Prioritní zákaznická podpora

    Kdekoli jsou vám k službám experti OLYMPUS, připravení nabídnout přednostní pomoc s jakýmkoli problémem týkajícím se vašeho profesionálního fotografického vybavení - po telefonu, e-mailem nebo prostřednictvím video hovoru.

  • Zapůjčení náhradního přístroje

    Získejte bezplatnou expresní servisní dopravu a přednostní opravu vašeho E-M1 Mark II - nebo zapůjčení profesionálního OM-D vybavení po celou dobu opravy, abyste mohli v klidu dokončit svoji fotografickou misi.

  • Pravidelná údržba systému

    Udržujte své vybavení neustále připravené k nejlepším výkonům. Zajistíme optimální výkonnost vašeho fotografického vybavení a vyčistíme jej tak, že bude jako nové a připravené na vaší další misi.

Vyberte si svůj balíček PRO Service

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

PRO SUPPORT

Po aktivaci balíčku PRO Service na portálu Můj OLYMPUS obdržíte svůj digitální identifikátor a prostřednictvím vámi zvoleného komunikačního kanálu získáte přístup ke specialistům služby PRO Support.

Identifikátor Můj OLYMPUS

Vyhrazená linka telefonní podpory

Expresní e-mailová podpora

1 pracovní den

0,5 pracovního dne

0,5 pracovního dne

Přístup k video lince podpory

Podle dostupnosti

Podle dostupnosti

Priorita

Přístup k akcím Check & Clean

Podle dostupnosti

Podle dostupnosti

Priorita

PRO REPAIR PLAN

Pokud si nejste jisti, že váš fotografický systém funguje na 100%, jednoduše přejděte na svůj účet Můj OLYMPUS a využijte výhod servisního plánu nebo se obraťte na svého specialistu služby PRO Support. My se postaráme o vše ostatní.

Expresní odeslání opravy*

-

Obě cesty zdarma

Obě cesty zdarma

Expresní oprava

5 pracovních dní**

3 pracovní dny**

3 pracovní dny**

Zapůjčení fotoaparátu během opravy

-

Při překročení doby expresní oprav

Expres

Cenové zvýhodnění pozáručních oprav*

-

-10%

-20%

Aktualizace firmware

Zálohování nastavení fotoaparátu

PRO ROČNÍ ÚDRŽBA SYSTÉMU*

Jednou ročně technici našeho PRO service ochotně provedou bezplatnou jednorázovou údržbu vašeho systému - od detailní diagnostiky po čištění exteriéru. Stačí se dohodnout se specialisty služby PRO Support nebo prostřednictvím vašeho účtu na Můj OLYMPUS.

Diagnostika systému

-

Kontrola snímače

-

Kontrola funkčnosti stabilizátoru obrazu

-

Test rozlišení

-

Test závěrky

-

Kalibrace objektivu

-

Aktualizace firmware

-

Zálohování nastavení fotoaparátu

-

Výměna malých opotřebených dílů

-

Čištění exteriéru

-

*Maximální počet produktů

servisovaných v rámci jednoho servisního požadavku

1x

1x

2x

1x

3x

6x

VYBERTE SI SVŮJ BALÍČEK PRO SERVICE

V následujícím kroku zvolte rozsah svého balíčku –
od 1 roku do 3 let.

Zdarma

Registrovat nyní
 
 
Koupit nyní
 
 
Koupit nyní
 
 

VZTAHUJE SE NA NÁSLEDUJÍCÍ PRODUKTY

OM-D E-M1 Mark II a objektivy M.ZUIKO DIGITAL registrované na Můj OLYMPUS

PLATÍ V NÁSLEDUJÍCÍCH ZEMÍCH

PRO Service je dostupný v následujících zemích: Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Irsko, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Velká Británie

Svůj produkt můžete odeslat do servisu bez ohledu na to, v které z výše uvedených zemí se nacházíte.

**Nezahrnuje čas na dopravu

 

VÝHODY VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU Můj OLYMPUS

Prostřednictvím svého účtu Můj OLYMPUS se přihlaste k odběru zpravodaje OLYMPUS a získáte k PRO Service zdarma následující skvělé výhody:

  • Prodloužení záruky o 6 měsíců

  • Informativní a inspirativní zpravodaj

  • Upozornění na dostupné aktualizace firmware

Často kladené dotazy

Co je to OLYMPUS PRO Service?

PRO Service je prémiový poprodejní program servisu a podpory navržený k naplnění požadavků a potřeb poloprofesionálních a profesionálních fotografů. Pokud jste profesionální fotograf, chcete fotografovat – nechcete neustále kontrolovat, jestli máte aktuální firmware, a nechcete ani zůstat bez fotoaparátu v případě jeho opravy. Hlavním cílem servisního týmu OLYMPUS PRO je vybudovat skutečné partnerství s OLYMPUS fotografy a podporovat je na cestě za skvělými snímky. Pro vaši snazší orientaci jsou jednotlivé služby seskupeny do tří programů servisu a podpory: PRO Support, PRO Repair Plan a PRO roční údržba systému.

Jaké produkty OLYMPUS pokrývá OLYMPUS PRO Service?

V současnosti se OLYMPUS PRO Service vztahuje na OM-D E-M1 Mark II a objektivy M.ZUIKO DIGITAL.

V jakých podobách je OLYMPUS PRO Service k dispozici?

OLYMPUS PRO Service je nabízen ve třech úrovních: Standard Plus (úroveň 1), Advanced (úroveň 2), Elite (úroveň 3).

Jaká je doba platnosti smlouvy OLYMPUS PRO Service?

Standard Plus (úroveň 1) platí po celou dobu životnosti zaregistrovaných fotoaparátů a objektivů, zařazených do programu OLYMPUS PRO Service. Advanced (úroveň 2) a Elite (úroveň 3) jsou k dispozici ve třech různých časových rozsazích. Můžete si vybrat mezi ročním, 2letým a 3letým kontraktem PRO Service.

Kolik produktů OLYMPUS lze pokrýt jedním balíčkem OLYMPUS PRO Service?


Cílem programu OLYMPUS PRO Service je budovat partnerství s fotografy. Proto není servisní program vázán na konkrétní sériová čísla produktů. 
Zároveň chceme poskytnout prémiovou kvalitu služeb a náležitě rychlý servis, jaký očekáváte. Proto u jednotlivých specifických služeb omezujeme maximální počet produktů v rámci jednoho požadavku, a to následujícím způsobem: Standard Plus – až 1 tělo fotoaparátu a 1 objektiv v rámci jednoho servisního požadavku
. Advanced – až 1 tělo fotoaparátu a 3 objektivy v rámci jednoho servisního požadavku. 
Elite – až 2 těla a 6 objektivů v rámci jednoho servisního požadavku To znamená, že v mnoha případech nemusíte kupovat více než 1 balíček OLYMPUS PROFI Servis, ani když vlastníte více produktů, než kolik pokrývá jeden servisní požadavek.

Jak mohu získat OLYMPUS PRO Service?

Služba Standard Plus (úroveň 1) je bezplatná a pro výrobek automaticky k dispozici po jeho registraci ve službě MyOLYMPUS. Balíčky Advanced a Elite jsou k dispozici za poplatek.

Co získám po zakoupení balíčků Advanced nebo Elite?


Je to velmi prosté: po dokončení nákupu obdržíte e-mail s vaším aktivačním kódem PRO Service, který jednoduše použijte k aktivaci vaší PRO Service smlouvy na Můj OLYMPUS.

Jak najdu a aktivuji Standard Plus úroveň PRO Service?

Servisní balíček Standard Plus vám s radostí poskytneme zdarma. Služba se aktivuje automaticky na Můj OLYMPUS, jakmile provedete následující jednoduché kroky:

1. Vytvořte si svůj osobní účet na Můj OLYMPUS (pokud jej ještě nemáte)

2. Zaregistrujte svůj OM-D E-M1 Mark II na Můj OLYMPUS

Jak najdu a aktivuji balíčky Advanced nebo Elite?

Po zakoupení služby OLYMPUS PRO Service můžete službu aktivovat na Můj OLYMPUS provedením těchto jednoduchých kroků:

1. Vytvořte si svůj osobní účet na Můj OLYMPUS (pokud jej ještě nemáte)

2. Zaregistrujte svůj OM-D E-M1 Mark II na Můj OLYMPUS

3. Aktivujte svoji službu na Můj OLYMPUS pomocí aktivačního kódu PRO Service

Mohu aktivovat OLYMPUS PRO Service jen pro své objektivy M.ZUIKO?

V současnosti to není možné. Musíte mít na Můj OLYMPUS zaregistrované alespoň jedno tělo OM-D E-M1 Mark II, protože to je technický požadavek pro aktivaci vaší smlouvy OLYMPUS PRO Service.

Jsou výhody Můj OLYMPUS, jako například prodloužení záruky o 6 měsíců, také součástí OLYMPUS PRO Service?

Tato výhoda je v současnosti dostupná pro většinu fotoaparátů a objektivů OLYMPUS zaregistrovaných na Můj OLYMPUS. Přestože se nejedná o součást programu OLYMPUS PRO Service, můžete je zkombinovat a dopřát svému fotografickému systému ještě více ochrany. Je to prosté: jednoduše zaregistrujte svůj produkt na Můj OLYMPUS a přihlaste se k odběru zpravodaje OLYMPUS.

V kterých zemích služba OLYMPUS PRO Service funguje?

Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Irsko, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Velká Británie

Mohu využít této služby i při cestách do zahraničí?

Ano, podpory v rámci OLYMPUS PRO Service můžete využít ve všech zemích, ve kterých je služba OLYMPUS PRO Service poskytována.

Mohu zakoupit a aktivovat OLYMPUS PRO Service, i když bydlím v zemi, která není pokryta službou OLYMPUS PRO Service?

Ano, ale mějte na paměti, že OLYMPUS PRO Service nebude ve vaší zemi dostupný.

Jak se mohu přihlásit k jednotlivým službám a servisním plánům v rámci programu OLYMPUS PRO Service?

Ve většině případů spustíte užívání služby přihlášením se prostřednictvím svého účtu Můj OLYMPUS nebo zavoláním svému specialistovi služby PRO Support. Přečtěte si prosím Smluvní podmínky, navštivte sekci PRO Service na svém účtu Můj OLYMPUS nebo zavolejte na vyhrazenou linku podpory, kde získáte podrobnější informace o přihlášení se k jednotlivým službám a servisním plánům.

Jsme zde pro vás. Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc či další informace, jednoduše kontaktujte náš tým podpory PRO Service.

  • 800 167 777

  • proservice.cz@olympus.eu