Servis OM Digital Solutions
Oficiální stránky servisu OM Digital Solutions pro fotoaparáty a objektivy. Rychlý a snadný přístup k příručkám vašich produktů, k souborům ke stažení a online podpoře.
Opravy produktů
Vyberte :
- Jak mohu nechat výrobek opravit ?
- Můj Olympus nefunguje, co mám dělat ?
- Na co se vztahuje záruka v délce 24 měsíců ?
- Záruka v dělce 24 měsíců skončila. Mohu si přesto nechat produkt opravit ?
- Mám technický dotaz ohledně produktu Olympus.
Jak mohu nechat výrobek opravit ?
Uschovejte si prodejní doklad a záruční list na bezpečném místě. Bez těchto dokladů nemůže být záruční oprava provedena.
Pro zakázníky z České Republiky, klikněte na následující odkaz pro další kroky Servisní portál .
Pro servis na Slovensku kontaktujte servisní středisko na adrese:
PRO.Laika spol. s r.o.
Palackého 12
811 02 Bratislava
Slovenská republika
Tel: +421 254 414 880
Email: prijem@prolaika.sk
Můj Olympus nefunguje, co mám dělat ?
Nejprve se podívejte do návodu k obsluze .
Pokud si nejste jisti nebo potíže přetrvávají, klikněte zde, a postupujte podle kroků, jak zařízení odeslat přímo do našeho servisního centra.
Na co se vztahuje záruka v délce 24 měsíců ?
Více naše informace o záruce . Tato záruka se nevztahuje na nesprávné použití, nehodu, zanedbání nebo běžné opotřebení. Vaše zákonná práva nejsou tímto dotčena.
Záruka v dělce 24 měsíců skončila. Mohu si přesto nechat produkt opravit ?
Samozřejmě můžete. Prosím postupujte podle výše uvedených pokynů. My vám poskytneme odhad nákladů na opravu poštou, e-mailem nebo faxem. Podobným způsobem potvrďte i objednávku opravy.
Mám technický dotaz ohledně produktu Olympus.
Pošlete e-mail na technickou podporu OM Digital Solutions nebo zavolejte našemu týmu odborníků. Rádi Vám pomůžeme.
Klikněte ZDE pro více informací.