Mobile Version Hide

K prohlížení využíváte internetový prohlížeč Internet Explorer 6. Tento prohlížeč je již zastaralý.
Pro bezpečné a spolehlivé prohlížení stránek doporučujeme, abyste upgradovali na některý z následujících prohlížečů:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Pro Service


    Pro fotografy.

Prémiový servisní program pro váš OM-1 a OM-D řady E-M1* a objektivy M.Zuiko Digital byl vytvořen tak, aby splňoval požadavky profesionálních fotografů. Můžete se tak plně soustředit na to, co umíte nejlépe: fotografovat inspirující snímky. Jednoduše si vyberte balíček, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám, zaregistrujte svůj produkt zařazený do akce a aktivujte PRO servis na portálu MůjOlympus.


  • Prioritní zákaznická podpora

    Naši experti jsou připraveni poskytnout vám přednostní pomoc s jakýmkoli problémem týkajícím se vašeho profesionálního fotografického vybavení - po telefonu, e-mailem nebo prostřednictvím video hovoru. Vše dostupné v angličtině, němčině, španělštině a francouzštině.

  • Oprava se zapůjčením fotoaparátu

    Získejte bezplatnou expresní servisní dopravu a expresní opravu vašeho OM-1a OM-D řady E-M1* – nebo zapůjčení profesionálního OM nebo OM-D vybavení po celou dobu opravy, abyste mohli v klidu dokončit svoji fotografickou zakázku.

    *OM-1,OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1X

  • Pravidelná údržba systému

    Udržujte své vybavení neustále připravené k nejlepším výkonům. Zajistíme optimální výkonnost vašeho fotografického vybavení a vyčistíme jej tak, že bude jako nové a připravené na vaší další misi.

Vyberte si svůj balíček PRO Service

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

PRO SUPPORT

Po aktivaci balíčku PRO Service na portálu Můj OLYMPUS obdržíte svůj digitální identifikátor a prostřednictvím vámi zvoleného komunikačního kanálu získáte přístup ke specialistům služby PRO Support.

Identifikátor Můj OLYMPUS

Vyhrazená linka telefonní podpory

Expresní e-mailová podpora

1 pracovní den

0,5 pracovního dne

0,5 pracovního dne

Přístup k akcím Check & Clean

Podle dostupnosti

Podle dostupnosti

Priorita

 

 

 

 

PRO REPAIR PLAN

Pokud si nejste jisti, že váš fotografický systém funguje na 100%, jednoduše přejděte na svůj účet Můj OLYMPUS a využijte výhod servisního plánu nebo se obraťte na svého specialistu služby PRO Support. My se postaráme o vše ostatní.

Expresní odeslání opravy

-

Obě cesty zdarma

Obě cesty zdarma

Expresní oprava

5 pracovních dní*

3 pracovní dny*

3 pracovní dny*

Zapůjčení fotoaparátu během opravy

-

Při překročení doby expresní oprav

Expres

Cenové zvýhodnění pozáručních oprav

-

-10%

-20%

Aktualizace firmware

Zálohování nastavení fotoaparátu **

PRO ROČNÍ ÚDRŽBA SYSTÉMU

Jednou ročně technici našeho PRO service ochotně provedou bezplatnou jednorázovou údržbu vašeho systému - od detailní diagnostiky po čištění exteriéru. Stačí se dohodnout se specialisty služby PRO Support nebo prostřednictvím vašeho účtu na Můj OLYMPUS.

Diagnostika systému

-

Kontrola snímače

-

Kontrola funkčnosti stabilizátoru obrazu

-

Test rozlišení

-

Test závěrky

-

Test kapacity baterie

-

Kalibrace objektivu

-

Aktualizace firmware

-

Zálohování nastavení fotoaparátu

-

Výměna malých opotřebených dílů

-

Čištění exteriéru

-

Maximální počet produktů

servisovaných v rámci jednoho servisního požadavku

1x

1x

2x

1x

3x

6x

Zdarma

Registrovat nyní
 
 
Koupit nyní
 
 
Koupit nyní
 
 

VZTAHUJE SE NA NÁSLEDUJÍCÍ PRODUKTY***

OM SYSTEM OM-1 a Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X a objektivy M.Zuiko Digital registrované na MůjOlympus

PLATÍ V NÁSLEDUJÍCÍCH ZEMÍCH

Pro Servis je dostupný v následujících zemích: Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Irsko, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Velká Británie Svůj OM SYSTEM nebo Olympus produkt můžete odeslat do servisu bez ohledu na to, v které z výše uvedených zemí se nacházíte.

*Nezahrnuje čas na dopravu

** Pokud je technicky kombinovatelné s ostatními úkony

*** PRO Servis pro všechny pokryté produkty zaregistrované na Můj Olympus. U některých specifických služeb omezujeme maximální počet produktů v rámci jedné smlouvy o PRO servisu.

 

VÝHODY VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU Můj Olympus

Prostřednictvím svého účtu Můj Olympus se přihlaste k odběru zpravodaje OM systém a k Pro Servisu získáte zdarma následující skvělé výhody:

  • Prodloužení záruky o 6 měsíců

  • Informativní a inspirativní zpravodaj

  • Upozornění na dostupné aktualizace firmware

 

Co říkají naši ambasadoři OM SYSTEM

fz_1_product_page_users_review1_hl

Andrew Fusek Peters

„Po nešťastné nehodě byl Pro Service tou nejlepší investicí, jakou jsem kdy udělal - jeden telefonát, snadné odeslání, obratem zapůjčení náhradního přístroje a rychlý odhad opravy. Jako profesionální fotograf divoké přírody jsem tak mohl nerušeně pokračovat v práci s bezvadným vybavením. Pokud jste profesionál a chcete mít plnou podporu, mohu tuto službu vřele doporučit."

fz_1_product_page_users_review1_hl

Jayne Gough

„Rozhodl jsem se na naši kompletní sadu Olympus uzavřít dvouletou smlouvu Pro Service, která nám poskytne jistotu a klid při práci a přinese výhody rychlého servisu, který tato služba nabízí."

fz_1_product_page_users_review1_hl

Jay McLaughlin

Pro moji práci profesionálního fotografa je důležité, abych se mohl plně soustředit na práci a naplňovat potřeby svých klientů. Když vím, že ať se stane cokoli, kryje mi OM SYSTEM záda, mám o jednu důležitou starost méně a mohu veškerou svou energii vložit do fotografování.

Často kladené dotazy

Co je to Pro Servis?

Pro Servis je prémiový poprodejní program servisu a podpory navržený k naplnění požadavků a potřeb poloprofesionálních a profesionálních fotografů. Pokud jste profesionální fotograf, chcete fotografovat – nechcete neustále kontrolovat, jestli máte aktuální firmware, a nechcete ani zůstat bez fotoaparátu v případě jeho opravy. Hlavním cílem servisního týmu Pro Servis je vybudovat skutečné partnerství s fotografy používajícími produkty OM SYSTEM a Olympus a podporovat je na cestě za skvělými snímky. Pro vaši snazší orientaci jsou jednotlivé služby seskupeny do tří programů servisu a podpory: Pro Podpora, Pro plán servisu a Pro plán roční údržby.

Jaké produkty pokrývá Pro Servis?

V současnosti se Pro Servis vztahuje na OM SYSTEM OM-1 a Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X a objektivy M.Zuiko Digital.

V jakých podobách je Pro Servis k dispozici?

Pro Servis je nabízen ve třech úrovních: Standard Plus (úroveň 1), Advanced (úroveň 2), Elite (úroveň 3).

Jaká je doba platnosti smlouvy Pro Servis?

Standard Plus (úroveň 1) platí po celou dobu životnosti zaregistrovaných fotoaparátů a objektivů, zařazených do programu Pro Servis. Advanced (úroveň 2) a Elite (úroveň 3) jsou k dispozici v podobě 1letého kontraktu Pro Servis.

Kolik OM SYSTEM nebo Olympus produktů lze pokrýt jedním balíčkem Pro Servis?

Cílem programu Pro Servis je budovat partnerství s fotografy. Proto není servisní program vázán na konkrétní sériová čísla produktů. Zároveň chceme poskytnout prémiovou kvalitu služeb a náležitě rychlý servis, jaký očekáváte. Proto u jednotlivých specifických služeb omezujeme maximální počet produktů v rámci jednoho požadavku, a to následujícím způsobem: Standard Plus – až 1 tělo fotoaparátu a 1 objektiv v rámci jednoho servisního požadavku. Advanced – až 1 tělo fotoaparátu a 3 objektivy v rámci jednoho servisního požadavku. Elite – až 2 těla fotoaparátu a 6 objektivů v rámci jednoho servisního požadavku. To znamená, že v mnoha případech nemusíte kupovat více než 1 balíček PRO Servis, i když vlastníte více produktů, než kolik pokrývá jeden servisní požadavek. Nicméně pokud byste chtěli mít roční údržbu pro 2 těla fotoaparátu a objektivy za rok, budete potřebovat Pro Servis Elite.

Jak mohu Pro Servis získat?

Služba Standard Plus (úroveň 1) je bezplatná a pro výrobek automaticky k dispozici po jeho registraci ve službě MyOLYMPUS. Balíčky Advanced a Elite jsou k dispozici za poplatek.

Co získám po zakoupení balíčků Advanced nebo Elite?

Je to velmi prosté: po dokončení nákupu obdržíte e-mail s vaším aktivačním kódem PRO Service, který jednoduše použijte k aktivaci vaší PRO Service smlouvy na Můj OLYMPUS.

Jak najdu a aktivuji Standard Plus úroveň PRO Service?

Servisní balíček Standard Plus vám s radostí poskytneme zdarma. Služba se aktivuje automaticky na MůjOlympus, jakmile provedete následující jednoduché kroky:

1. Vytvořte si svůj osobní účet na MůjOlympus (pokud jej ještě nemáte)

2. Zaregistrujte svůj OM SYSTEM OM-1 nebo Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II nebo OM-D E-M1X na MůjOlympus.

Jak najdu a aktivuji balíčky Advanced nebo Elite?

Po zakoupení služby Pro Servis můžete službu aktivovat na MůjOlympus provedením těchto jednoduchých kroků:

1. Vytvořte si svůj osobní účet na MůjOlympus (pokud jej ještě nemáte)

2. Zaregistrujte svůj OM SYSTEM OM-1 nebo Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II nebo OM-D E-M1X na MůjOlympus.

3. Aktivujte svoji službu na MůjOlympus pomocí aktivačního kódu Pro Servis

Mohu aktivovat Pro Servis jen pro své objektivy M.Zuiko?

V současnosti to není možné. Musíte mít na MůjOlympus zaregistrované alespoň jedno tělo OM SYSTEM OM-1 nebo Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II nebo OM-D E-M1X, protože to je technický požadavek pro aktivaci vaší smlouvy Pro Servis.

Jsou výhody , jako například prodloužení záruky o 6 měsíců, také součástí Pro Servisu?

Tato výhoda je v současnosti dostupná pro většinu fotoaparátů a objektivů OM SYSTEM a Olympus zaregistrovaných na MůjOlympus. Přestože se nejedná o součást programu Pro Servis, můžete je zkombinovat a dopřát svému fotografickému systému ještě více ochrany. Je to prosté: jednoduše zaregistrujte svůj produkt na MůjOlympus a přihlaste se k odběru zpravodaje OM SYSTEM.

Ve kterých zemích je služba Pro Servis dostupná?

Belgie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Irsko, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Velká Británie

Mohu využít této služby i při cestách do zahraničí?

Ano, podpory v rámci Pro Servis můžete využít ve všech zemích, ve kterých je služba Pro Servis poskytována.

Mohu zakoupit a aktivovat Pro Servis, i když bydlím v zemi, která není pokryta službou Pro Servis?

Ano, ale mějte na paměti, že Pro Servis nebude ve vaší zemi dostupný.

Jak se mohu přihlásit k jednotlivým službám a servisním plánům v rámci programu Pro Servis?

Ve většině případů spustíte užívání služby podáním požadavku prostřednictvím svého účtu MůjOlympus nebo zavoláním svému specialistovi PRO Podpory. Přečtěte si prosím Smluvní podmínky, navštivte sekci PRO Servis na svém účtu MůjOlympus nebo zavolejte na vyhrazenou linku podpory, kde získáte podrobnější informace o tom, jak požádat o jednotlivé služby a servisní plány.

Mám již zakoupenou službu Pro Servis na svůj OM-D E-M1 Mark III a nyní jsem zakoupil OM-1. Jak mám postupovat?

Jednoduše zaregistrujte svůj OM-1 na portále MůjOlympus a pak bude váš stávající program Pro Servis aktivován i pro něj. To znamená, že v mnoha případech nemusíte kupovat více než 1 balíček Pro Servis, i když vlastníte více produktů, než kolik pokrývá jeden servisní požadavek. Nicméně u určitých specifických služeb omezujeme maximální počet produktů v rámci jednoho požadavku, a to následujícím způsobem: Standard Plus – až 1 tělo fotoaparátu a 1 objektiv v rámci jednoho servisního požadavku Advanced – až 1 tělo fotoaparátu a 3 objektivy v rámci jednoho servisního požadavku
Elite – až 2 těla a 6 objektivů v rámci jednoho servisního požadavku. Proto pokud byste chtěli mít roční údržbu pro 2 těla fotoaparátu a objektivy za rok, potřebovali byste PRO Servis Elite.

Jsme zde pro vás. Máte-li jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc či další informace, jednoduše kontaktujte náš tým podpory PRO Service.

  • 00800 67 108 500

  • proservice@om-digitalsolutions.com