Mobile Version Hide

K prohlížení využíváte internetový prohlížeč Internet Explorer 6. Tento prohlížeč je již zastaralý.
Pro bezpečné a spolehlivé prohlížení stránek doporučujeme, abyste upgradovali na některý z následujících prohlížečů:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Opravy produktů

Vyberte :

Mám technický dotaz ohledně produktu Olympus.

Pošlete e-mail na technickou podporu Olympus nebo zavolejte našemu týmu odborníků. Rádi Vám pomůžeme.

Klikněte ZDE pro více informací.

Můj Olympus nefunguje, co mám dělat ?

Nejprve se podívejte do návodu k obsluze . Pokud si nejste jisti, navštivte svého odborného prodejce , který vám poradí a v případě potřeby zajistí opravu u nás vaším jménem.

Jak mohu nechat výrobek opravit ?

Uschovejte si prodejní doklad a záruční list na bezpečném místě. Bez těchto dokladů nemůže být záruční oprava provedena.

Pokud si nejste jisti, že můžete produkt vrátit svému prodejci, zašlete jej přímo do Olympus servisu. (viz níže).

Pro urychlení opravy vašeho produktu si můžete stáhnout formulář na opravu.

Ujistěte se, že máte přiloženy kopie prodejního dokladu, záručního listu nebo seriového čísla fotoaparátu a že není přiloženo příslušenství, které není spojené s opravou.

Pokud produkt Olympus vracíte k opravě, použijte bezpečný způsob dopravy, při které lze zásilku sledovat na níže uvedenou adresu.

Servis pro ČR:
Servis Přerov (výhradně pro poštovní zásilky)
Olympus Czech Group, s.r.o.
Teličkova 457/29
751 24 Přerov
Tel: +420 221 985 226
Email: fotoservis@olympus.cz

Servis pro SK:
PRO.Laika spol. s r.o.
Palackého 12
811 02 Bratislava
Slovenská republika
Tel: +421 254 647 792
Email: prijem@prolaika.sk

Info-linka pro technické dotazy : 800 167 777
Technická podpora je k dispozici od 9.00 do 18.00 (pondělí - pátek)

Na co se vztahuje záruka v délce 24 měsíců ?

Více naše informace o záruce . Tato záruka se nevztahuje na nesprávné použití, nehodu, zanedbání nebo běžné opotřebení. Vaše statutární práva nejsou tímto dotčena.

Záruka v dělce 24 měsíců skončila. Mohu si přesto nechat produkt opravit ?

Samozřejmě můžete. Prosím postupujte podle výše uvedených pokynů. My vám poskytneme odhad nákladů na opravu poštou, e-mailem nebo faxem. Podobným způsobem potvrďte i objednávku opravy.