Mobile Version Hide

K prohlížení využíváte internetový prohlížeč Internet Explorer 6. Tento prohlížeč je již zastaralý.
Pro bezpečné a spolehlivé prohlížení stránek doporučujeme, abyste upgradovali na některý z následujících prohlížečů:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

MIMOŘÁDNÝ FOTOAPARÁT SI ZASLOUŽÍ MIMOŘÁDNOU PÉČI A POZORNOST

Program Servis Plus Navržen pro Váš fotoaparát Olympus E-M1.

Registrací do klubu Můj OLYMPUS si aktivujte program Servis Plus a čerpejte veškeré výhody rychle a zadarmo.

Všechny Vaše výhody přehledně na jednom místě.

SPECIÁLNÍ INFOLINKA

Aktivací programu Servis Plus získáte kontakt na naší speciální bezplatnou infolinku, jež Vám umožní hovořit přímo s odborníkem vyškoleným ve všech specifických technologiích fotoaparátu Olympus E-M1.

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ

V případě, že Váš zaregistrovaný fotoaparát Olympus E-M1 bude zapotřebí zkontrolovat nebo opravit, přijedeme si jej osobně vyzvednout. Stačí jednoduše zavolat na bezplatnou infolinku programu Servis Plus a domluvit se na vyzvednutí.

EXPRESNÍ OPRAVA

Nikdy byste neměli zmeškat jedinečné okamžiky, které stojí za to vyfotografovat. Proto když s Vaším fotoaparátem Olympus E-M1 nebude něco v pořádku, vynasnažíme se, aby servisní oprava netrvala déle než 3 dny*.

* Kromě doby přepravy, víkendů a svátků

ŠEST MĚSÍCŮ ZÁRUKY NAVÍC

Pevně věříme v kvalitu a dlouhou životnost našich produktů. Zaregistrujte se do klubu Můj Olympus a získejte pro Váš fotoaparát Olympus E-M1 šest měsíců záruky navíc.

Program Servis Plus je dostupný pouze v Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Francii, Holandsku, Lucembursku, Německu, Norsku, Polsku, Portugalsku, Rakousku, Rusku, Řecku, Slovensku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku a Velké Británii. Veškeré informace o programu Servis Plus naleznete v obchodních podmínkách.


Olympus E-M1 Speciální infolinka
Rozsah působení

Všichni, kdo si koupí fotoaparát E-M1 a zaregistrují se k odběru Olympus zpravodaje. Dostupný pouze ve vybraných zemích: Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Francii, Holandsku, Itálii, Lucembursku, Německu, Norsku, Polsku, Portugalsku, Rakousku, Rusku, Řecku, Slovensku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku a Velké Británii.

Obsah

Olympus poskytuje bezplatnou telefonickou podporu všem uživatelům produktů Olympus. Nová, "E-M1 Speciální infolinka", umožňuje přednostní zákaznickou podporu (nastavení, opravy (dohodnutí podmínek "Osobního vyzvednutí")) všem uživatelům E-M1. Na lince jsou Vám k dispozici naši nejzkušenější agenti.

Podmínky užití "Speciální infolinky"

Služba "Speciální infolinky" je poskytována pouze pro fotoaparát Olympus E-M1. Pro využití služby Speciální infolinky musejí být splněny následující podmínky:

Zákazník si musí registrovat fotoaparát do čtyř týdnů od nákupu.

Speciální telefonní číslo infolinky získá zákazník na stránkách "Můj Olympus" po registraci.

Kromě registrace produktu si musí zákazník objednat také Olympus zpravodaj resp. tento Olympus zpravodaj obdržet.

Účast v této kampani je dobrovolná. Každý účastník souhlasí s těmito podmínkami. Zákazník pak může kdykoliv bez udání důvodu Olympus zpravodaj odhlásit a zrušit registraci produktu. Nicméně služeb infolinky může zákazník využívat pouze v případě, že má v době vznesení dotazu produkt zaregistrován a má objednaný Olympus zpravodaj.

Ochrana osobních údajů

Pro registraci produktu a objednání Olympus zpravodaje je nutné poskytnutí osobních dat zákazníka. Registrací produktu a objednáním Olympus zpravodaje dává zákazník svůj souhlas pro použití poskytnutých informací spol.Olympus. Tento souhlas s uchováním a využitím osobních dat je možné pak kdykoliv zrušit.

Podrobnosti o využití osobních dat a jejich ochraně u spol.Olympus jsou k dispozici v Prohlášení o ochraně osobních údajů na http://www.olympus.cz/corporate/cs/privacy_notice.html

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ
Rozsah působení

Všichni, kdo si koupí fotoaparát E-M1 a zaregistrují se k odběru Olympus zpravodaje. Dostupný pouze ve vybraných zemích: Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Francii, Holandsku, Itálii, Lucembursku, Německu, Norsku, Polsku, Portugalsku, Rakousku, Rusku, Řecku, Slovensku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku a Velké Británii.

Obsah

V případě nutnosti opravy Vašeho fotoaparátu E-M1 je Vám k dispozici bezplatná služba osobního vyzvednutí. Sjednejte si vyzvednutí prostřednictvím speciální infolinky. Služba osobního vyzvednutí bude zprostředkována vybraným dopravcem a oblast působení bude omezená dle možností dopravce.

Podmínky "Osobního vyzvednutí"

Služba osobního vyzvednutí je poskytována pouze ve spojení s fotoaparátem Olympus E-M1. Abyste mohli využít této služby je potřeba splnit následující podmínky: Zákazník je povinen zaregistrovat svůj fotoaparát E-M1 do čtyř týdnů od nákupu. Zákazník je povinen kontaktovat E-M1 speciální infolinku a sjednat si osobní vyzvednutí.

Kromě registrace produktu si musí zákazník objednat také Olympus zpravodaj resp. tento Olympus zpravodaj obdržet.

Účast v této kampani je dobrovolná. Každý účastník souhlasí s těmito podmínkami. Zákazník pak může kdykoliv bez udání důvodu Olympus zpravodaj odhlásit a zrušit registraci produktu. Nicméně služeb infolinky může zákazník využívat pouze v případě, že má v době vznesení dotazu produkt zaregistrován a má objednaný Olympus zpravodaj.

Ochrana osobních údajů

Pro registraci produktu a objednání Olympus zpravodaje je nutné poskytnutí osobních dat zákazníka. Registrací produktu a objednáním Olympus zpravodaje dává zákazník svůj souhlas pro použití poskytnutých informací spol.Olympus. Tento souhlas s uchováním a využitím osobních dat je možné pak kdykoliv zrušit.

Podrobnosti o využití osobních dat a jejich ochraně u spol.Olympus jsou k dispozici v Prohlášení o ochraně osobních údajů na http://www.olympus.cz/corporate/cs/privacy_notice.html

EXPRESNÍ OPRAVA
Rozsah působení

Všichni, kdo si koupí fotoaparát E-M1 a zaregistrují se k odběru Olympus zpravodaje. Dostupný pouze ve vybraných zemích: Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Francii, Holandsku, Itálii, Lucembursku, Německu, Norsku, Polsku, Portugalsku, Rakousku, Rusku, Řecku, Slovensku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku a Velké Británii.

Obsah

V případě požadavku na servis nabízí Olympus "Expresní opravy". Díky této službě servisní centrum Olympus vyřídí servisní zakázku do pracovních 3 dnů. V případě, že nemůže být oprava kvůli chybějícím náhradním dílům dokončena do 3 pracovních dnů, bude Olympus ihned zákazníka kontaktovat a nabídne mu buď výměnu produktu, nebo prodloužení doby opravy.

Podmínky "Expresní opravy"

Doba trvání opravy "3 dny" nezahrnuje Vyzvednutí a dobu potřebnou na doručení zásilky zpět. V případě pozáruční opravy se počítá doba ode dne, kdy zákazník potvrdil svůj souhlas s odhadovanou cenou opravy do servisního centra Olympus.

Zákazník si musí registrovat fotoaparát do čtyř týdnů od nákupu.

Pro využití expresní opravy je zákazník povinen kontaktovat speciální infolinku. Kromě registrace produktu si musí zákazník objednat také Olympus zpravodaj resp. tento Olympus zpravodaj obdržet. Účast v této kampani je dobrovolná. Každý účastník souhlasí s těmito podmínkami. Zákazník pak může kdykoliv bez udání důvodu Olympus zpravodaj odhlásit a zrušit registraci produktu. Nicméně služeb infolinky může zákazník využívat pouze v případě, že má v době vznesení dotazu produkt zaregistrován a má objednaný Olympus zpravodaj.

Ochrana osobních údajů

Pro registraci produktu a objednání Olympus zpravodaje je nutné poskytnutí osobních dat zákazníka. Registrací produktu a objednáním Olympus zpravodaje dává zákazník svůj souhlas pro použití poskytnutých informací spol.Olympus. Tento souhlas s uchováním a využitím osobních dat je možné pak kdykoliv zrušit.

Podrobnosti o využití osobních dat a jejich ochraně u spol.Olympus jsou k dispozici v Prohlášení o ochraně osobních údajů na http://www.olympus.cz/corporate/cs/privacy_notice.html

ŠEST MĚSÍCŮ ZÁRUKY NAVÍC
Rozsah působení

Všichni, kdo si koupí fotoaparát E-M1 a zaregistrují se k odběru Olympus zpravodaje. Dostupný pouze ve vybraných zemích: Belgii, České republice, Dánsku, Finsku, Francii, Estónsku, Holandsku, Chorvatsku, Irsku, Itálii, Litvě, Lotyšsku, Lucembursku, Maďarsku, Německu, Norsku, Polsku, Portugalsku, Rakousku, Rusku, Řecku, Slovensku, Srbsku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku, Turecku, Ukrajině a Velké Británii

Obsah

Jakékoliv reklamace ohledně nekompletní, chybné nebo poškozené zásilky zboží Olympus mohou být uplatněny zákazníkem u spol.Olympus v tzv. záruční době. Délka této záruční doby závisí na právních podmínkách příslušné země. Tato doba začíná běžet od doby dodání zboží zákazníkovi. Možnost prodloužit si záruční dobu o dalších 6 měsíců mají pouze fyzické osoby. Tato služba není dodatečnou zárukou ani prodloužením záruky spol.Olympus jako výrobce.

Podmínky prodloužení záruční doby:

Účast v této kampani je dobrovolná. Každý účastník souhlasí s těmito podmínkami. Zákazník pak může kdykoliv bez udání důvodu Olympus zpravodaj odhlásit a zrušit registraci produktu. Nicméně služeb infolinky může zákazník využívat pouze v případě, že má v době vznesení dotazu produkt zaregistrován a má objednaný Olympus zpravodaj.

Předpokládaná záruka ve prospěch zákazníků, zůstává v platnosti a beze změny bez ohledu na jakýkoli produkt registraci nebo přihlášení k odběru zpravodaje.

Ochrana osobních údajů

Pro registraci produktu a objednání Olympus zpravodaje je nutné poskytnutí osobních dat zákazníka. Registrací produktu a objednáním Olympus zpravodaje dává zákazník svůj souhlas pro použití poskytnutých informací spol.Olympus. Tento souhlas s uchováním a využitím osobních dat je možné pak kdykoliv zrušit.

Podrobnosti o využití osobních dat a jejich ochraně u spol.Olympus jsou k dispozici v Prohlášení o ochraně osobních údajů na http://www.olympus.cz/corporate/cs/privacy_notice.html


Pro aktivaci programu Servis Plus stačí pouze dva jednoduché kroky:

Zaregistrujte svůj fotoaparát E-M1
ZAREGISTRUJTE SE K ODBĚRU OLYMPUS ZPRAVODAJE

E-M1: Stvořen k překonání digitálních zrcadlovek

Více informací